måndag 4 november 2013

Sista inlägget - Reflektionen

Hej allihopa! Nu är det Felix här som skriver. Idag är det sista svenska lektionen som vi jobbar med denna blogg. Denna uppgift gick ut på att man skulle göra olika inlägg med fakta om den dialekt man valt (göteborgska valde jag). Vi skulle även göra ett videoklipp där man pratar sin dialekt, denna video kan ni se lite längre ner på denna sida! Jag tycker att denna uppgift var rolig och man fick lära sig mycket om dialekten man valt. Man lärde sig också att skriva bloggar. Det roligaste var när vi gjorde videoklippet då jag hade otroligt svårt att få till min dialekt... Det som var lite svårt med denna uppgift var när vi skulle skriva fakta om dialekten då vi inte hittade så otroligt mycket fakta som vi kunde använda, efter en stund så fick vi ändå ihop ett ganska bra inlägg. Denna uppgift utförde jag tillsammans med Lukas och vi arbetade hårt med våra inlägg. Med detta inlägg vill jag nu säga hejdå för denna gång! MVH Felix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.