måndag 4 november 2013

Sista inlägget Oskar

Hej, detta är det sista inlägget från min sida. Det roligaste med uppgiften var att göra videoklippen eftersom man då fick göra annat än att sitta vid bänken och skriva. Det problem jag stötte på var att vi i min grupp trodde att man bara behövde planera videoklippet tillsammans och inte att alla behövde vara med och spela rollerna och då fick jag hoppa in med Felix och Lukas i deras klipp. på så sätt löste vi problimet. jag tyckte inte uppgiften var svår direkt och det flöt på bra med de punkter man behövde ha med i bloggen. Så vad har jag lärt mig? Jo, jag har lärt mig att vara mer uppmärksam på vilken dialekt personer pratar och att det finns många olika dialekter i Sverige. // Oskar N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.